2013. február 24., vasárnap

Big city life.

Már egy hete itt vagyok Lublinban, kezdem megszokni a várost bár nagyon nagy és még mindig nem látom át az egészet, biztosan venni fogok egy térképet, hogy könnyebb legyen az életem, bár nem sokszor megyek gyalog sehova mivel mindenhol hó van, vagy víztócsa vagy a legjobb kombináció: mindkettő -.-
Szóval általában busszal közlekedünk. Tudom hogy nem szép dolog, de legtöbbször nem veszünk jegyet, annak ellenére hogy nagyon olcsó, magyar forintba átszámolva kb csak 90 forint...elég vicces hogy otthon meg 350 ft-ért  veheted meg...
Az orientációs hétnek köszönhetően nagyon sok erasmusost ismertem meg, kezd kialakulni a kis csapat. :) Nem is tudom összeszámolni hányszor voltunk bulizni a héten, minden estére volt programunk. Kedd este megismertem 3 lengyel lányt, akikkel annyira jól sikerült az esténk hogy meghívtak egy kis szombati buli előtti alapozásra az albérletükbe. Így történt hogy tegnap nem a koleszban készülődtem hanem a lányokkal bent a városban. Nagyon jó helyen laknak, pont a város központban, és hihetetlen jó arcok! Annyira aranyosak voltak, hogy még külön vacsival is készültek nekem a "vegaságom" miatt. Az egész helyzet nagyon hasonlított az otthon megszokottakhoz...szerencsésnek érzem magam hogy mindenhol ilyen jó barátnőkbe botlok.. :) Az este folyamán elpusztítottuk a maradék otthonról hozott pálinkámat, a csajok imádták, bár utána nagyon kapkodtak a sprite-os poharak után. :D Hiába, a jó magyar pálinkának nincsen párja....
Azt vettem észre, hogy itt Lublinban még eléggé él az emberekben ez a lengyel-magyar barátság dolog. Sylwiáéknál megismertem még két lengyel lányt, és nagyjából a bemutatkozás és egyéb alap információk után rögtön ez volt a következő téma. :)
Néhány kép a tegnap estéről :

Pálinka.
Party hard. 

Pálinka citrommal kísérve. :P

Erasmusos banda egy része.




Ígértem pár képet a városról is :

Krakkói kapu

Óváros részlet


Vasárnap = vásárnap




Néhány magyar forint a bolhapiacon. 

Ezek a képek nagyjából mind ma készültek. Az óvárosban ma valami vásár szerűség volt  ahol mindenféle bazárdolgot vehet az ember. Imádom az ilyeneket, otthon is állandóan megy a vadászás valami új porfogó után. :P  Ma volt szerencsém a templomba is ellátogatni, mert a török barátaink hihetetlenül kíváncsiak arra, hogyan is zajlik egy mise. Már a hét elején mondták hogy vasárnap menjünk el a templomba, de ma lekéstük a szertartást, későn ébredtünk...maybe next time.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése