2013. február 9., szombat

Visszaszámlálás indul!


Most már tényleg nincs sok idő hátra az indulásig, jövő héten ilyenkor már  a Varsó felé tartó repülőgépen fogok ücsörögni. Remélem az életfunkcióim is megfelelőek lesznek, mivel úgy alakult, hogy  tesóm szalagtűzője pont az utazást megelőző estére, február 15-re esik, szóval sok pihenésben nem lesz részem, viszont hajnalig tartó mulatásban, és jókedvben annál inkább!  Tegnap délelőtt/délután hozzá fogtunk pakolászni Csillivel, de csak a ruhákig jutottunk, és azok között is van még millió kérdőjel, hogy kik jönnek illetve maradnak itthon, úgyhogy azt hiszem kijelenthetem hogy semmit nem haladtunk előre. :D Ennek köszönhetően a pakolás majdnem teljes egésze a jövő hétre maradt. Meg sem lepődök egyébként, tudtam hogy szerda-csütörtök előtt itt még biztos nem lesz semmi  a helyén. Gondolom mindenki tisztában van vele, hogy a lányok sokkal nehezebb helyzetben vannak ha bőröndbe pakolásról van szó. Ha most fiú lennék nem kellene azon agyalnom hogy hányféle csizmát vigyek,  tavaszi cuccokról már nem is beszélve... Anyukám mindig azt mondja: „ Kislányom, téged  inkább etetnélek, mint ruháználak…” . Na mindegy,  az „okosan pakolást„ még tanulnom kell. 

Néhány kép a csomagolásnak álcázott kínlódásról : 





A papírok nagy része már rendben van, és igaz hogy nagyon utolsó pillanatban, de kötöttem biztosítást is, bár szerintem teljesen felesleges pénzkidobás, de sajnos az egyetem kötelezett rá, anélkül nem utazhatnék ki.

A jövő hét azért még sok dolgot tartogat nekem, próbálom okosan beosztani azt a kevés időmet, bár ez soha nem jön össze főleg ha ezt előre el is tervezem. A suliba is szeretnék még bejárni és természetesen egy-két buli is be fog csúszni barátnőkkel, csoporttársakkal,  anélkül azért csak nem indulnék el!  Próbálok minél több barátommal összefutni, hiszen nem kis időre lépek le magyar honból. 

A következő bejegyzést valószínűleg már Lublinból fogom írni. Ha minden igaz szombaton valamikor este érünk oda. Állítólag aznap este már lesz is koliszobánk, bár sok erasmus blogban olvastam hogy csak másnap kapták meg a szobát, és addig más diákoknál húzták meg magukat. Hihetetlenül kíváncsi  vagyok hogy kik lesznek az ideiglenes lakótársaim. Azért írtam többes számban, mert elméletileg hárman leszünk egy szobában.( Ha valakit érdekel a kolesz, meg úgy az egész akkor ezen a linken megnézheti hol is fogom tölteni pontosan ezt a fél évet :  http://www.pollub.pl/files/28/content/index.htm   Ha arra a nyílra mentek rá hogy Kampus 2 akkor benézhettek a koliba. )
 Az egyik kedves barátom azt mondta hogy készüljek fel, mert az erasmusos srácok-lányok általában fura szerzetek, bár szerintem ez érthető, mindenki más országból jön, mások a szokások, stb.

Szóval  most már tényleg nem sokára indul az erasmusos nagykaland, visszaszámlálás indul! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése